Mediální trénink - než se rozsvítí červené světlo...

- příprava na vystoupení v médiích, simulace rozhovorů s novináři, práce v TV studiu.

Agentura AHA pořádá v Praze ve dnech 13. - 14. 2. 2008 mediální trénink pro všechny zájemce, kteří prezentují svojí firmu navenek před veřejností a novináři, poskytují informace médiím nebo vystupují před kamerou nebo mikrofonem na tiskových konferencích apod.
Program je zaměřen velmi prakticky na vystoupení v médiích tzv. „na nečisto“ , s odborníky v profesionálním studiu.
Buďte připraveni na zájem médií o Vaší firmu  a nenechte se překvapit novináři.

CO SE ÚČASTNÍCI NAUČÍ
- seznámí se s mediální taktikou a strategií
- naučí se reagovat na novinářské „ataky“
- poznají zásady živého vysílání ve studiu
- vyzkoušejí si několik typů rozhovorů s novináři
- udržovat pozornost a formulovat odpovědi pro média
- rozpoznají své silné i slabé stránky při vystoupení v médiích
- získají cenné rady od profesionálů (oblečení, doplňky, vizáž, postoj a gesta).

OBSAH

MEDIÁLNÍ TRÉNINK
- Mediální komunikace a PR – jak udržovat vztahy s veřejností a médii
- Interview - základní zásady, specifika rozhovoru pro televizi a rozhlas 
- Vztahy s novináři, práva a povinnosti, autorizace textu
- Novinářské taktiky a chytáky a jak se jim bránit 
- Příprava podkladů, osobnost řečníka
- Image, styl a vizáž  pro vystoupení v médiích
- Práce s technikou - projev na mikrofon, snímání kamerou
- Jak překonat trému a projevy nervozity při vystoupení
- Vizuální stránka v TV, neverbální prvky a jejich vliv na diváky
- Specifikum televizního a rozhlasového jazykového vyjadřování
- Zákonitosti mediálního rozhovoru (čas, typ rozhovoru, zkratka)
- Strategie a taktika rozhlasových a televizních diskusí
- Krizová mediální komunikace
- Formulace odpovědí na podpásové nebo nepříjemné dotazy
- Jak reagovat na nepříjemnou otázku, jaký důsledek přináší prohlášení "no comment", co dělat, když se do odpovědi "zamotáte"
- Zásady živého vysílání
- Trénink vystoupení v médiích (profi TV studio s tech. zázemím nebo rozhlasové studio)
- Analýza vystoupení, určení silných a slabých stránek vystoupení, zpětná vazba
- Audio a videotrénink - opakovaná vystoupení na kameru, záznam na DVD.

Praktický trénink je vedený odborníky z médií; lektory kurzu jsou PhDr. Marie Retková - TV hlasatelka a rozhlasová moderátorka a František Tlapák - lektor a konzultant pro PR a média; Součástí tréninku jsou videonahrávky modelových situací přímo v profesionálním studiu.

Mediální trénink se koná v Praze ve dnech 13. - 14. 2. 2008 od 9,00 - 17,00 hod. a má limitovanou kapacitu 8 účastníků.

Zvýhodněnou cenu kurzovného 14.320,- Kč (resp.17.041,- Kč s DPH) lze uplatnit jako daňový výdaj.

Informace a přihlášky na tel. 241 442 070, e-mailem: aha@agentura-aha.cz nebo na webových stránkách agentury www.agentura-aha.cz.

Pořádá AHA Public Relations Agency, Štětkova 18, Praha 4, metro C – Vyšehrad.

 

Přidáno: 31.01.2008, Zdroj: Vzdělání.CZ

Přečtěte si novinky z oblasti vzdělávání a školství na portálu Vzdělání.CZ. Tipy pro studenty, tipy pro učitele, aktuality ze světa vysokých škol či výuky jazyků. Přinášíme Vám také kulturní servis, doporučujeme knížky, které stojí za to si přečíst. Pobavte se a vzdělávejte se na portálu Vzdělání.CZ!

EKONOMICKÉ FAKULTY - přípravné kurzy

Intenzivní přípravné kurzy na přijímací zkoušky na ekonomické fakulty, jejichž součástí je zkuška z matematiky a cizího jazyka. Studenti mají vysoké procento úspěšnosti u přijímacích zkoušek a s kurzy i lektory je spokojeno přes 94% účastníků kurzů.

[ x ]

Přečtěte si

Proběhla diseminační konference programu Erasmus+ odborné vzdělávání a příprava
V listopadu 2017 proběhla v Českých Budějovicích celostátní konferenci věnovanou oslavám 30. výročí existence vzdělávacích programů EU.